Niciun produs în coș.

Contact

contact@aspo.ro

Str. Virgil Plesoianu 87, et. 2

+1 800 123 456 789

Pentru a sprijini pacientele oncologice in vederea derularii de activitati care le ajuta sa fie impreuna, sa impartaseasca experiente, emotii, sperante intr-un cadru prietenos, va invitam sa va implicati in sustinerea proiectelor noastre.

In acest sens, puteti astepta Sarbatorile de Iarna alaturi de cei dragi bucurandu-va de obiectele decorate cu multa daruire de catre membrele ASPO in schimbul unei donatii.

Tot in schimbul unei donatii – puteti achizitiona de pe site obiecte cu fundita roz – semnul international pentru lupta impotriva cancerului de san.

In acest mod ne veti arata ca ne sunteti alaturi, ca ne apreciati munca si ca doriti sa ne sustineti in dezvoltarea de noi proiecte care ne sunt foarte utile.

 

  1. Plata
  • Sumele prezentate la fiecare articol reprezinta donatia sugerata pentru achizitie.
  • La aceasta suma se adauga costurile de livrare.

Plata se poate face:

  • online, prin card. Procesatorul nostru de plati este Euplatesc;
  • Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore in functie de procesarea platii intre bancile implicate.
  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 1-2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.


In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul de activitate din aceasta perioada sa nu afecteze termenul standard.

  • Livrarea comenzii se face prin curierat rapid, pe baza adresei comunicate in comanda.
  • Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se proceseaza / expediaza comenzi.

Pret transport:

  • transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile cu valori mai mari de 200 Lei;
  • pentru comenzile cu valori mai mici de 200 LEI, costul transportului este de 25 Lei.
  • pentru comenzile expediate in afara Romaniei – costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.

Situatii Exceptionale

  • Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in maxim 3 zile lucratoare (prin e-mail) si vom initia imediat rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.