No products in the cart.

Contact

contact@aspo.ro

Str. Virgil Plesoianu 87, et. 2

+1 800 123 456 789

  1. Returul si schimbul de produse

Daca doriti sa returnati produsul / produsele comandate, acest lucru se poate face in termen de 30 de zile calendaristice dupa cum urmeaza:

a.Trimiteti e-mail la adresa asporomania@gmail.com cu solicitarea d-voastra,

b.Ambalati produsul/produsele in conditii cat mai apropiate de cele in care l-ati / le-ati primit,

c.Apelati Fan Courier la numarul de telefon 021 9336 pentru a  face cererea de ridicare a returului,

d.Alegeti serviciul Standard cu plata la destinatar si trimiteti coletul la adresa:

Asociatia de Sprijin a Pacientului Oncologic, str. Virgil Plesoianu, nr. 87, sector 1 – Bucuresti, telefon (021) 212 02 12

    ATENTIE !!! Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.

  1. Preda coletul curierului Fan couriersi pastreaza chitanta AWB pana la finalizarea returului.

6) In 24H lucratoare de la procesarea returului vei primi contravaloarea produselor in contul IBAN indicat in formularul de retur. 

    ATENTIE !!! In cazul schimburilor de produs, expedierea produsului dorit se face doar dupa primirea coletului cu produsul returnat. Expedierea produselor solicitate se face in maxim 5 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea acestora.

    Tariful pentru retur este de 25 lei, suma ce va fi scazuta din suma rambursata in contul IBAN. Tariful respectiv este valabil doar pentru expeditiile cu plata la DESTINATAR (ASPO ROMANIA).

    Taxa de transport achitata initial de catre clienti nu se ramburseaza!

    ATENTIE !!! In cazul in care taxa de transport se achita de catre EXPEDITOR, aceasta nu va fi rambursata!


Conditii de retur:

  • Va rugam sa va asigurati ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme folosire sau spalare.
      Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.

 

  • Va rugam sa impachetati produsele de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.